donderdag 27 november 2014

Kussen-hoezen gehaakt

Een projectje wat ik tussendoor haakte, is af.
Het begon met twee gehaakte hoezen.
Met dezelfde kleurtjes katoen ben ik verder gegaan.
Alleen bedacht ik nu weer een ander ontwerp.
Deze keer haakte ik ook de achterkant.
Bij de vorige twee hoezen naaide ik er een katoentje achter
maar dat vind ik toch echt minder mooi
(om de één of andere reden leggen ze hier de kussens
altijd op z'n kop weer weg als ze opstaan...).
Nu zijn ze prima naar m'n zin,
zelfs al liggen ze op zijn kop ;)






Lieve groet,


Linda



8 opmerkingen:

  1. Wat een grappige gewoonte! Zo heeft elk gezin wel zijn eigen dingetjes! Goed en heel mooi opgelost zo! Zijn beide kanten mooi. Leuke details heb je erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi! Leuk die rijgsteek tussendoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kussens mooi geworden!
    Vooral die met de rozen.
    Vind het een heel groot werk hoor!
    Groetjes en laten ze de kussens netjes neerzetten! ha ha overal hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Die roosjes zijn mijn favoriet, heb ik ook al eens gehaakt voor een windlicht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!