dinsdag 25 november 2014

Pompoenen gehaakt

Om weg te geven haakte ik wat pompoenen.
Het patroon van de éne haakte ik al eerder.
Voor de andere vond ik hier inspiratie.
Ik gebruikte Katia Planet en
haaknaald vier.
Een dikkere draad, zo worden ze lekker groot.
De éne haak je rond, voor de andere eerst een lapje
die je later dicht haakt en vormt.
Weer zo'n heerlijk tussendoor-haakwerkje.




Een nieuwe bezigheid die ik ontdekte is;
Hand-letteren.
Heerlijk om te doen.
Zo ontspannend.

Voor handwerkwinkel Steek voor Steek,
waar ik heel graag kom,
maakte ik een kaart voor aan
mijn cadeautje.
Ze openden hun nieuwe winkel.

Neem ook eens een kijkje op hun blog;
je kunt er inspiratie opdoen en vind er leuke patroontjes!






Lieve groet,


Linda









3 opmerkingen:

  1. Ik heb de pompoenen ook al een paar keer gehaakt ...
    De jouwe zien er zeker en vast leuk uit ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie pompoenen:-)) liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige pompoenen! Grappig zo in deze kleur. En de kaart is ontzettend leuk en mooi geworden!! Je bent wel heel divers! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!